Czy można płacić bonem turystycznym?
Niestety nie 😔 Bony turystyczne nie obowiązują w przypadku naszych wystaw.
Niestety nie 😔 Bony turystyczne nie obowiązują w przypadku naszych wystaw.
Niestety nie ma takiej możliwości. Akceptujemy płatności gotówką, kartą i za pośrednictwem płatności internetowych tylko w PLN.
Na terenie wystawy akceptujemy płatności gotówką, kartą Visa, Mastercard, BLIK.
Na stronie bilety.ogrodswiatel.pl i w kasach można kupić bilety normalne, ulgowe, dziecięce i sezonowe.
✨ Możliwość zakupu biletów online ze zniżką:
BILET ULGOWY: Na podstawie stosownego dokumentu: dzieci do ukończeńa 3 r. ż., które nie ukończyły 12 roku życia, seniorów 60+, osoby z niepełnosprawnością oraz opiekunowie.
BILET DLA DZIECI do ukończenia 3 r. ż.
BILET SEZONOWY: ważny codziennie od daty zakupu do końca trwania wystawy, z wyłączeniem dni kiedy jest nieczynna.
Wszystkie szczegółowe informacje na temat cen biletów i honorowanych zniżek znajdziesz w naszym Cenniku.
Bilety możesz kupić z wyprzedzeniem online wchodząc na stronę https://ogrodswiatel.pl/ lub w kasie na terenie Legendii Śląskiego Wesołego Miasteczka.
Kasy są czynne codziennie od dnia otwarcia wystawy, otwierane równo z otwarciem wystawy, a w weekendy i święta 30 min wcześniej, o 15:30.
Sprzedaż biletów w zależności od pogody może odbywać się w infocentrum.
Godziny otwarcia kas w dni powszednie:
17:00-19:30
Godziny otwarcia kas w weekend:
15:30 – 20:00
Bilety normalne, ulgowe, dziecięce i sezonowe możesz kupić w kasach oraz na stronie biletowej https://ogrodswiatel.pl/
Przy zakupie biletów online niezbędny jest wybór daty oraz godziny wejścia do Ogrodu Świateł. Podczas zakupu biletu sezonowego, niezbędne zarejestrowanie w programie GoPass oraz podanie imienia i nazwiska osoby, która będzie zwiedzała Wystawę.
W przypadku zakupu biletów w kasie, nie ma potrzeby wcześniejszej rezerwacji terminu.
Niezależnie od godziny wejścia, na terenie Ogrodu Świateł można przebywać do jego zamknięcia (pon.-pt. do 20:00, weekendy i święta do 21:00).
✨
✨ Kupując bilety online, należy wybrać termin zwiedzania (datę i godzinę), w czasie którego bilet będzie obowiązywał.
✨ Bilet zakupiony w kasie należy zrealizować bezpośrednio po jego zakupie. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie możesz wykorzystać biletu w wybrany dzień, skontaktuj się z nami w celu zmiany daty.
Infolinia:
+48 459 595 777
Konsultanci telefoniczni są dostępni w dniach otwarcia wystawy w godzinach:
pon.-pt. 12:30-19:30,
weekendy i święta 12:30-20:30.
WAŻNE! dni tygodnia: 31.10.2022, 27.12-30.12.2022 traktujemy jak dni świąteczne – obowiązuje cennik weekendowy.
Bilet elektroniczny wystarczy pokazać na ekranie telefonu.
Przed skanowaniem prosimy o:
✨ Ustawienie maksymalnej jasności ekranu;
✨ wczytanie biletów z załączonego do wiadomości email pliku pdf;
✨ powiększenie kodu kreskowego do szerokości około 3 cm.
Nie. Ceny biletów kupionych online, jak i na miejscu w kasach są jednakowe.
✨ Kupując bilet online możesz podać dane do faktury. Należy zaznaczyć pole „Chcę fakturę” i uzupełnić pola. Po dokonaniu płatności, faktura zostanie automatycznie wysłana na adres email podany w trakcie zamówienia.
✨ Kupując bilet w kasie, należy zgłosić chęć otrzymania faktury sprzedawcy przed zakupem.
Zwrot biletu jest możliwy tylko w przypadku zamknięcia wystawy z przyczyn niezależnych od nas, spowodowanym np. przez wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia otwarcie wystawy lub awarię techniczną (np. prądu) czy zamknięcia wystawy z powodu pandemii COVID-19.
Prosimy o kontakt e-mailowy na adres chorzow@ogrodswiatel.pl lub telefoniczny pod numerem +48 459 595 777.
Postaramy się rozwiązać problem!
Prosimy o sprawdzenie w folderze „SPAM„, bilety mogły się tam zawieruszyć. Jeżeli korzystasz z gmaila, prosimy również o sprawdzenie innych folderów, w których zgrupowane są maile przychodzące.
Jeżeli bilet nadal się nie odnalazł, prosimy o przesłanie maila z numerem zamówienia na adres chorzow@ogrodswiatel.pl
Bilety jednorazowe kupione online jak i w kasie nie są biletami imiennymi. Możesz kupić bilet na prezent lub w przypadku braku możliwości pojawienia się na wystawie – oddać innej osobie.
Bilety sezonowe są biletami imiennymi. Z tego rodzaju biletu skorzysta tylko osoba, której dane będą widniały na bilecie.
Niestety nie. Rekomendujemy zakup biletów online oraz wydrukowanie i zapakowanie biletu we własnym zakresie.
✨ Chęć otrzymania faktury należy zgłosić sprzedawcy przed zakupem.
Zapisz się do naszego
newslettera!
Zapisz się do newslettera, a powiadomimy cię o nadchodzących wystawach w sezonie 2022/23. Czekają na ciebie atrakcyjne zniżki i rabaty na bilety!